Aanpassing storingsprocedure

Blok 1 (huisnummers 2-100)
U kunt vanaf heden uw storing en reparatieverzoek telefonisch melden bij 088 – 022 14 92.  

Middels een keuzemenu wordt u doorverbonden naar de juiste afdeling.
•           Toets “1” voor een storing aan de verwarming of het warm water
•           Toets “2” voor reparatie verzoeken
•           Toets “3” voor overige vragen

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met het klant contact centrum van MVGM
(088 432 41 00 of kcc.wonen@mvgm.nl).

Blok 2 t/m 5 (overige huisnummers)
Werkt uw verwarming niet of krijgt u geen warm water? Raadpleeg de meest recente berichtgeving op het memobord of de website.

Is de storing al omschreven? Dan vragen wij om uw begrip. Wij zetten ons in om iedere onderbreking en storing zo kort mogelijk te laten duren.
Staat de storing nog niet vermeld? Bel BAM op 06 213 86 757.
MVGM kan helaas niets voor u betekenen.

Vragen? Stel ze aan Pascal

Pascal Holleman is de contactpersoon voor de woningverbetering aan de Bonifaciuslaan.

Aanmelden nieuwsbrief

De stand van zaken

Afgerond